top of page
Про клуб
Бібліотека
Розклад
Події
Лектори
Про книжки
А-класи
КолоStory
Літжурнал
Новини
Контакти
Увійти
ЗАПРОШУЄМО НА ПУБЛІЧНІ ЧИТАННЯ В КИЄВІ!
Новини
1 день тому
ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ОРЛАНДО» НА «КНИЖКОВОМУ АРСЕНАЛІ — 2025»
Новини
13 трав.
ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ПОДАННЯ ТВОРІВ НА КОНКУРС КРЕАТИВНОЇ ПРОЗИ FEEL: FICTION
Новини
12 трав.
АРТЕМ ПОПИК ВИДАСТЬ ІСТОРИЧНИЙ ТРИЛЕР У ВИДАВНИЦТВІ «УРОБОРОС»
Новини
6 трав.
У КИЄВІ ПРЕЗЕНТУЮТЬ НОВУ МОНОВИСТАВУ ОЛЕНИ КРАВЕЦЬ «МОЖНА Я ПРОСТО ПОСИДЖУ?»
Новини
24 квіт.
ВД «ОРЛАНДО» НА ФЕСТИВАЛІ КНИЖКОВА КРАЇНА
Новини
21 квіт.
Творча ідентичність: визначення, особливості, впливові чинники
Психологія творчості
15 квіт.
Як письменникувикористовувати ШІ граючи (GPT)
мм
2 квіт.
Як розмовляють ваші герої, або Як зробити голоси персонажів різними та впізнаваними
Новини
11 бер.
Чому діалоги писати складно
Новини
11 бер.
7 порад з редагування власних текстів
Новини
11 бер.
5 порад, як писати правдоподібно про вигадане
Новини
11 бер.
Бібліотерапія як спосіб самостійної роботи над запитом чи пошуком рішення. Практичні вправи для самостійного виконання
Психологія творчості
11 бер.
Гачки уваги в тексті
Письменницькі Лайфхаки
5 бер.
«Як в історії працюють архетипи Аніми й Анімуса»
мм
1 бер.
Страх поразки & Страх успіху:визначення, механізми, практичні вправи
Психологія творчості
25 лют.
Мій ідеальний день для письма
War
24 лют.
Синдром самозванця у контексті творчості: визначення та практичні вправи для самостійної роботи
Психологія творчості
12 лют.
IV РІВЕНЬ МУЗИ: Дитина – Діва – Мати – Повія – Карга – Мисливиця – Медуза
Теорія ПМ
12 лют.
1. ВСТУП. МАЙСТЕРНІСТЬ НЕВИДИМОЇ ФОРМИ.
І рівень ПМ
1 лют.
bottom of page